Bienvenue! Ce site web utilise des cookies.

Bien que vous visitez notre site. Veuillez indiquer ici les cookies que nous pouvons placer. Les cookies nécessaires ne collectent pas de données personnelles. Les autres cookies nous aident à améliorer le site et votre expérience de visite. Ils nous aident également à vous informer sur nos produits. Allez-vous pour un site Web fonctionnant de manière optimale, incluant tous les avantages? Alors cochez toutes les cases!

BESTELPROCEDURE


BESTELPROCEDURE: UITSLUITEND VOORUIT BETALING    ( 20-02-2013 )

1:  Bestelling door mailen,  waarna U een automatische opdrachtbevestiging van de computer retour ontvangt
2:  Binnen 24 uur (m.u.v het weekend) ontvangt U een retour e-mail voorzien van een Proforma factuur nummer.                                                                                                                                                  
    Zo niet dan is de bestelling niet ontvangen, ondanks een wel door U ontvangen opdracht bevestiging Dus graag hier op reageren via  contact@jarnos-puch-shop.nl
3:  Bij bestellingen onder de €.10,00 goederen waarde betaalt u altijd €.2,50 kleine order kosten.  Bestellingen onder €.10,00 goederen waarde kunnen ivm bovenstaand niet met Ideal-Sisow betaald worden.
4:  U betaald deze Proforma factuur  ( Met opgave van het Proforma Nummer ) op de door U aangegeven wijze (of eventueel via een door ons opgegeven andere wijze)
5:  Wij ontvangen de betaling, en verzenden de goederen zo spoedig mogelijk, waarbij wij streven naar een maximale levertijd van 7 werkdagen na binnenkomst betaling.
6:  Communicatie betreffende betalingen en verzendingen vindt dan ook slechts plaats NA deze 7 werkdagen
7:  Communicatie betreffende wijzigingen c.q annuleringen worden zoals in Art 2 vermeld binnen 24 uur beantwoord.
8:  Elke zending wordt gedaan met E-mail bericht van DPD of TNT met vermeldingTrack and Trace code
    Dit gaat uiteraard niet op bij verzending per enveloppe welke op uw eigen risico per post worden verzonden

Bestelprocedure: REMBOURSEMENT
Deze service kunnen we door het betaal gedrag van een groot aantal zgn.klanten v.a. 17-07-08 helaas niet meer aanbieden
Excuses aan de reguliere goed betalende klanten, maar ook hier moeten de goede dus onder de kwade lijden.