BESTELPROCEDURE


BESTELPROCEDURE: UITSLUITEND VOORUIT BETALING    ( 20-02-2013 )

1:  Bestelling door mailen,  waarna U een automatische opdrachtbevestiging van de computer retour ontvangt
2:  Binnen 24 uur (m.u.v het weekend) ontvangt U een retour e-mail voorzien van een Proforma factuur nummer.                                                                                                                                                   
     Zo niet dan is de bestelling niet ontvangen, ondanks een wel door U ontvangen opdracht bevestiging Dus graag hier op reageren via  contact@jarnos-puch-shop.nl
3:  Bij bestellingen onder de €.10,00 goederen waarde betaalt u altijd €.2,50 kleine order kosten.  Bestellingen onder €.10,00 goederen waarde kunnen ivm bovenstaand niet met Ideal-Sisow betaald worden. 
4:  U betaald deze Proforma factuur  ( Met opgave van het Proforma Nummer ) op de door U aangegeven wijze (of eventueel via een door ons opgegeven andere wijze)
5:  Wij ontvangen de betaling, en verzenden de goederen zo spoedig mogelijk, waarbij wij streven naar een maximale levertijd van 7 werkdagen na binnenkomst betaling. 
6:  Communicatie betreffende betalingen en verzendingen vindt dan ook slechts plaats NA deze 7 werkdagen
7:  Communicatie betreffende wijzigingen c.q annuleringen worden zoals in Art 2 vermeld binnen 24 uur beantwoord.
8:  Elke zending wordt gedaan met E-mail bericht van DPD of TNT met vermeldingTrack and Trace code 
     Dit gaat uiteraard niet op bij verzending per enveloppe welke op uw eigen risico per post worden verzonden

 Bestelprocedure: REMBOURSEMENT 
Deze service kunnen we door het betaal gedrag van een groot aantal zgn.klanten v.a. 17-07-08 helaas niet meer aanbieden 
Excuses aan de reguliere goed betalende klanten, maar ook hier moeten de goede dus onder de kwade lijden.